و من خدایی دارم.... وبلاگ


جادوی کلام

الهی

راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی

دانه و لانه و بال و پر و پرواز دلی



نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت21:40---12 خرداد 1392
به کمال عجز گفتم که به لب رسید جانم/به غرورناز گفتی که مگر هنوز هستی؟

nazanin
ساعت22:02---25 شهريور 1391
لحظه ها می گذرد...


آنچه بگذشت ، نمی آید باز


قصه ای هست که هرگز دیگر نتواند شد آغاز...




رامین ☂شب بارانی☂
ساعت2:22---22 شهريور 1391
نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون

زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون

ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست

مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,ساعت 1:27 توسط جادوگر| |

Design By : topblogin.com